سناتک با 5 اصل مهم و اساسی طراحی و ایجاد شده است:
* مدیریت پرونده ها و اسناد و مدارک اموربازرگانی و ترخیص کالا
* کنترل روند کاری و جدول کاری امور بازرگانی
* اطلاع رسانی دقیق، موثر و آنلاین به مشتریان و صاحبان کالا و کاهش تماس های تلفنی روزمره
* کنترل فرآیندهای کاری در هر نقطه ای از کشور و جهان
* کنترل امور مالی، صورتحساب ها، تنخواه ها و رفع اختلاف حساب ها
تیم طراح نرم افزار با در نظر گرفتن این اصول و سطح دانش شرکت های بازرگانی و حمل و نقل ،نرم افزار را تولید و طراحی کرده است و به روز رسانی آن را براساس آخرین مصوبات و تغییرات در دستور کار خود دارد
All Right Reserved ©| Powered By:
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. | طراحی وب سایت و پشتیبانی: داده اندیش کیهان