اضافه به سبد خرید سبد خرید شما خالی است مشاهده سبد خرید
پرسش:

مجموعه نرم افزارهای سناتک برای چه شرکت ها و سازمان هایی مناسب و قابل استفاده می باشد؟

پاسخ:

* شرکت های بازرگانی شامل شرکت های ترخیص کالا ، خریدخارجی و صادرات

* شرکت های تولیدی که مواد اولیه خود را از خارج از کشور تهیه می کنند

* و به طور کلی شرکت هایی که به نحوی با امور ترخیص درگیر هستند

پرسش:

روال سفارش نرم افزار به چه صورتی انجام می گیرد و از زمان سفارش چه مدتی سیستم راه اندازی می گردد؟

پاسخ:

پس از تماس با شماره تلفن 66742657-021 و قرار جلسه حضوری جهت مشاهده حضوری و یا تلفنی نرم افزار، طی چند روز کاری نرم افزار آماده استقرار شده وهماهنگی های لازم جهت آموزش به صورت حضوری و یا تلفنی صورت می گیرد.

پرسش:

امور پشتیبانی نرم افزار مدیریت ترخیص کالا به چه صورت می باشد؟

پاسخ:

در هنگام انجام امور صورتحساب قرارداد سالانه ای بر روی نرم افزار بسته می شود که در این قرارداد تعهد برای رفع مشکلات احتمالی نرم افزار، آخرین نسخه های بروز نرم افزار و برخی از مواردی که بنابر نیاز مشتریان و به تشخیص کارشناسان شرکت زیر مجموعه این قرارداد باشد انجام شده و نرم افزار را به روز رسانی می کند.

پرسش:

آیا امکان سفارشی سازی نرم افزار وجود دارد؟

پاسخ:

امکان سفارشی سازی نرم افزار تا 10% جزء خدمات ضمن قرارداد می باشدو در صورتی که سفارشی سازی بیشتر از 10% باشد قرارداد جداگانه جهت اجرای کار ارائه می شود. لذا درهر صورت برنامه نویسان نرم افزار ترخیص کالا آماده هرگونه سفارشی سازی نرم افزار می باشند.

پرسش:

آیا محدودیتی در ایجاد گزارشات وجود دارد؟

پاسخ:

از مجموع اطلاعاتی که توسط پرسنل شرکت و صاحبان کالا در نرم افزار بازرگانی و ترخیص کالا ثبت می شود امکان گزارش گیری وجود دارد. لذا محدودیتی در تعداد گزارشات وجود ندارد.